Pierwsza edycja Kursu Moderatora Design Thinking w Katowicach!
Przed Wami 5 dni warsztatów, prowadzonych przez doświadczonych praktyków z Design Thinking Institute.
Dzięki kursowi poznacie i przetestujecie 57 narzędzi, a także zyskacie kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking.
Co to jest:
Kurs Moderatora Design Thinking to duża dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków z Design Thinking Institute, którzy nie tylko przekażą Wam swoją wiedzę, ale również pobudzą Wasze kreatywne myślenie. Dzięki Kursowi poznacie tajniki pracy projektowej, wejdziecie na wyższy poziom rozwoju, poznacie nowy sposób pracy i super ludzi.
Dla kogo:
Dla wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji z zakresu design thinking.
W szczególności dla:
- pracowników działu marketingu, sprzedaży, HR, rozwoju, UX,
- trenerów,
- konsultantów biznesowych
- pracowników agencji kreatywnych
Co zyskacie:
• kompetencje do prowadzenia warsztatów i procesów metodą design thinking
• możliwość poznania 57 narzędzi
• materiały do pracy
• wsparcie doświadczonych praktyków
• certyfikat wydany przez Design Thinking Institute
Nasze prowadzące:
Katarzyna Gliszczyńska - od lat zajmuje się zarządzaniem designem. 15 lat doświadczeń zawodowych: w sprzedaży, marketingu, tworzeniu nowych produktów, marek i zarządzaniu innowacyjnymi markami i projektami - w tym MAMAMA by Meble VOX multisensorycznych mebli wspierających rozwój dziecka (2010). Brała udział w trzech strategicznych procesach firmy PARK - Zaawansowany Consulting Zarządzania Designem i Innowacją. Pomysłodawczyni i autorka pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z obszaru Food Design. W latach 2009-2015 organizowała i prowadziła dziesiątki warsztatów z zakresu m.in.: design thinking, service design, food design, tworzenia nowych biznesów, produktów, usług, eventów, projektów edukacyjnych, w których brali udział przedstawiciele firm takich jak: Coca-Cola, Hochland, Kraft Foods, Zeelandia, Mlekovita, Ikea, Yasumi, Jeronimo Martins.
Agnieszka Chrostowska - od ponad 10 lat bada i projektuje doświadczenie użytkownika przestrzeni publicznych i komercyjnych. Specjalizuje się w zwiększaniu efektywności miejsc handlowych poprzez zapewnienie optymalnego doświadczenia klienta i jak najlepszej komunikacji. Współwłaścicielka firmy Human Traffic :: Shopping Experience Design. Ma na swoim koncie opracowania i wdrożenia nowego standardu doświadczenia klienta dla sieci Plus GSM, BNP Paribas, BOŚ Bank, PKO Bank Polski, EURO RTV AGD, LUX MED, Eurobank, Shell i wiele innych.
Szczegóły znajdziecie tutaj: http://www.designthinkingkurs.pl/