Zapraszamy 18 stycznia do Międzynarodowego Centrum Kongresowego.
5 ekspertów, 5 tematów, 5 punktów widzenia - czyli Dzień Social Media w pigułce ⚡
To zupełnie unikalna formuła wydarzenia! Co ją wyróżnia na tle innych konferencji? 100x większa interakcja, nacisk na (moderowaną) dyskusję i konfrontowanie poglądów z ekspertami 🗣
FORMUŁA:
👉 Każdy z pięciorga ekspertów wypowiada się na pierwszy z tematów (znajdziesz je poniżej).
👉 Po wszystkich wypowiedziach (mini-prezentacjach), następuje dyskusja pomiędzy ekspertami, z udziałem Uczestników.
👉 Następnie przechodzimy do kolejnego tematu i pracujemy według tej samej formuły.
EKSPERCI:
👤 Monika Czaplicka - pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.
👤 Franciszek Bazyli Georgiew - właściciel agencji marketingowej Social Tigers, który karierę zawodową zbudował na Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem.
👤 Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie.
👤 Daniel Kędzierski - CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych.
👤 Piotr Chmielewski - założyciel agencji Social Media Now i organizator pierwszego w Polsce Social Media Weeku. Doradca i szkoleniowiec, który jako jeden z nielicznych w kraju, posiada oba oficjalne Certyfikaty wydane przez FB, potwierdzające kompetencje.
TEMATY TEGOROCZNEJ EDYCJI:
1. Jakich błędów w reklamie na FB i IG unikać? Cele reklamowe, targetowanie i kreacje reklamowe.
2. Zasięgi A.D. 2018: zrozumieć i wykorzystać aktualny algorytm Facebooka.
3. Co działało, a przestało i jak "rozbić bank", czyli najaktualniejsze ciekawostki, triki i growth hacking.
4. Jak mierzyć i optymalizować kampanie reklamowe na FB i Instagramie.
5. Działania B2B oraz "trudne" branże: skuteczne pozyskiwanie leadów przez FB.
_____
Parę słów o poprzednim Dniu Social Media: http://bit.ly/oDniuSocialMedia
Wydarzenie odbywa się w godzinach: 09:00 - 16:00. Od 16:00 do 17:00 przewidziany jest czas na "Godzinę integracji" - rozmowę z ekspertami i pomiędzy sobą.
Po więcej informacji i zakup biletów, zapraszamy na stronę www: http://dzien.socialmedianow.pl/