Festiwal SEO to najstarsza, największa i najważniejsza konferencja branży SEO. Prelegenci pokazują interesujące studia przypadków, wymieniają się nowościami w marketingu w Google, prezentują własne analizy i wyniki. To tu można spotkać kilkaset uczestników, którzy interesują się SEO. w tym roku odbędzie się już jubileuszowa – dziesiąta edycja wydarzenia.
Od dziesięciu lat, każdego roku gościmy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów i specjalistek, którzy dzielą się swoją wiedzą, ciekawymi przykładami i niekiedy wizjonerskim spojrzeniem na SEO. Przede wszystkim zostali zaproszeni uczestnicy, którzy w poprzednich latach mieli fantastyczne prezentacje, a wiele z nich pamiętanych jest do dzisiaj.
Wśród gości między innymi będą:
KATARZYNA BARANOWSKA
MICHAŁ HEROK
LORIN SANDULACHI
PAWEŁ SOKOŁOWSKI
PAWEŁ GONTAREK
MONIKA GOSZCZYCKA
GRZEGORZ STRZELEC
SEBASTIAN HEYMANN
ROBERT NIECHCIAŁ
PAWEŁ PAWLUK
Wybrane tematy
Jak odnieść sukces w Cross Border SEO w UE. Stwórz efektywną stronę internetową w obcym języku.Polska liczy obecnie 38 milionów ludzi, z czego około 80% to użytkownicy Internetu. UE zamieszkuje prawie 450 milionów ludzi, a około 95% to użytkownicy Internetu. Dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału i wykorzystać swoją wiedzę z zakresu SEO poza granicami Polski? Poza Polską są większe możliwości, jest więcej osób, do których można dotrzeć i tym samym można wygenerować o wiele większe przychody. W tej prezentacji zostanie przedstawionych kilka przydatnych wskazówek, które mogą zwiększyć Twoje szanse na sukces w każdym kraju UE, w którym zdecydujesz się rozpocząć projekt.
Core Update – problemem jest offsite czy content?
Od 2020 roku Google co jakiś czas informuje o aktualizacja algorytmu typu „core”. Jak jest „na zielono” to się cieszysz. Ale jak jest „na czerwono” szukasz przyczyny i rozwiązania. Przedstawię kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, gdy kolor „czerwony” przyprawia Cię o zawrót głowy.
Ile Twojego ruchu z SEO to nie SEO? Odkrywamy ukryte dane w GSC
Podczas prezentacji dowiemy się o tym jak wyciągnąć wnioski z GSC. Kliknięcia to nie sesje, a wyświetlenia Dlaczego porównanie dat może wprowadzać w błąd i czemu w niektórych przypadkach 95% ruchu to nie SEO. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak często pokazujesz dwa wykresy z czego jeden dotyczy domeny, a drugi adresów URL w Twoim serwisie. Wszystko poparte realnymi przykładami.
Nie twórz ofert, twórz strategie
Czyli jak zwiększyć sprzedaż i jednocześnie zyskać szacunek oraz zadowolenie Klienta jeszcze przed rozpoczęciem właściwej współpracy, poprzez dostarczanie mu wartości w postaci strategii na nadchodzące działania, a nie tylko oferty.
3w1 – czyli o maksymalizacji potencjału działań brandingowych, PR-owych i SEO
Trudno walczyć z faktami – inwestycja w działania SEO jest często dla firm definicją kosztów, które się ponosi tylko po to, aby być wysoko w wynikach wyszukiwania. Dobrze prowadzone działania i szersze spojrzenie na temat, pozwala jednak osiągnąć o wiele więcej. Przecież pozycjonowanie może być elementem wspierającym działania brandingowe i PR-owe, nie tracąc przy tym na skuteczności. Dowiesz się, co musisz zrobić, aby działania SEO były dla klienta czymś więcej niż tylko SEO i stały się ważnym elementem strategii marki. A Twoim – jako specjalisty – wyróżnikiem na tle konkurencji.